KAPAT
MENÜ KAPAT X
T.C. Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı
Çünür Mah. 102. Cadde Ekonomi Kampüsü
A2 Blok No:185-B 32200 ISPARTA
+90 (246) 224 3737
info@baka.gov.tr
batiakdenizkalkinmaajansi@hs01.kep.tr

2025 YILI TEKNİK DESTEK PROGRAMI MART-NİSAN DÖNEMİ TEKNİK ŞARTNAME DEĞİŞİKLİĞİ DUYURUSU

Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı 2025 Yılı Teknik Destek Programı Mart-Nisan dönemine ait başarılı başvurulardan Burdur İl Sağlık Müdürlüğünün yaralanıcısı olduğu TR61/25/TD/0004 referans numaralı ve “Burdur Yeşil Hastane Farkındalık Eğitimi ve Yeşil Hastaneler Yol Haritası Danışmanlığı” başlıklı başvuru kapsamında talep edilen eğitim/danışmanlık hizmetine ilişkin Ajansımız web sayfasında yayımlanan satın alma ilanına,  ilanda belirtilen son başvuru tarihine kadar (07.07.2025 saat 23.59)  istekliler tarafından teknikdestek@baka.gov.tr gönderilen teklifler Ajansımız tarafından değerlendirilmiştir.

Yapılan değerlendirme neticesinde istekliler tarafından gönderilen tekliflerin teknik şartnamede yer alan koşulları sağlamadığı anlaşılmıştır. Bu nedenle Ajansımız ve yararlanıcı kurum olan Burdur İl Sağlık Müdürlüğü ile yapılan görüşmeler neticesinde teknik şartnamede değişikliğe gidilmiştir.

Güncellenen ve ekte de yer alan teknik şartname doğrultusunda Kalkınma Ajansları Mal, Hizmet ve Yapım İşleri Satın Alma ve İhale Usul ve Esasları’nın 13 üncü maddesi uyarınca Doğrudan Temin Usulü ile eğitim/danışmanlık hizmet alımı gerçekleştirilecektir.

Söz konusu hizmet satın alınmasına ilişkin olarak isteklilerin, aşağıda yer alana hususlar doğrultusunda tekliflerini 07.09.2025 Pazar günü saat 23.59’a kadar göndermeleri gerekmektedir. Bu tarihten sonra gönderilen teklifler değerlendirme dışı bırakılır. Bununla birlikte bu tarihe kadar Ajansa ulaşan tekliflerin sayı ve niteliği göz önüne alınarak Ajans Genel Sekreterliğince bu süre uzatılabilecektir.

Teklifler, teknikdestek@baka.gov.tr e-posta adresine ekte yer alan teklif mektubundaki formatta KDV oranı ve tutarı ayrı ayrı gösterilmek suretiyle KDV dâhil olarak gönderilmelidir. 

Eğitim ve/veya danışmanlık hizmetini sağlayacak tekliflerde uzmanın teknik şartnamede talep edilen özelliklere sahip olduğunu gösteren özgeçmişi sunulmalı, sunulacak özgeçmişler 2 sayfayı geçmemelidir.

Eğitim ve/veya danışmanlık hizmetine ilişkin isteklinin daha önce sahip olduğu deneyimleri tevsik edici belgeler de teklifin ekinde gönderilmelidir.

Teklif sunan isteklilerin ve sunulan destekleyici belgelerin talep edilen nitelikleri karşılama durumunun daha net ve somut bir şekilde değerlendirilebilmesi için aşağıdaki hususlara dikkat edilmesi gerekmektedir:

Tekliflerle birlikte özgeçmişlerde belirtilen hususların tevsik edici belgelerinin de sunulması

Eğitim ve/veya danışmanlık hizmeti sağlayacak isteklilerde/uzmanda aranan şartların sağlandığını gösteren hususların maddeler hâlinde (mümkünse tablo hâlinde) yoruma mahal bırakmayacak şekilde somutlaştırılması

Eğitim ve/veya danışmanlık hizmeti sağlayacak isteklilerde/uzmanda aranan şartların sunulan tevsik edici belgelerde görülür şekilde işaretlenmesi

Sunulan tevsik edici belgelerde, teklif verilecek teknik destek ile ilgili olmayan kısımlara yer verilmemesi veya ayrı bir bölümde yer verilmesi

Birden fazla uzmanın görev almasını gerektiren işler için hangi uzman ya da uzmanların teknik desteğin hangi kısımları için hizmet sağlayacağı net bir şekilde belirtilmelidir.

Teklif veren istekliler, eğitimlerde kullanılacak dokümanlarda, danışmanlık hizmetinde hazırlanacak rapor vb. materyallerde içerik ile ilgili her türlü sorumluluğun kendilerinde olduğunu peşinen kabul eder. Hizmet alımı sonucunda elde edilecek rapor vb. materyalin tüm hakları Batı Akdeniz Kalkınma Ajansına ait olacaktır.

Teklif mektubunda isteklinin açık unvanı, teklif tarihi, firma kaşesi ve yetkili imzası mutlaka yer alacaktır. Teklif mektubuyla birlikte ekte yer alan ilgili satın almaya ilişkin şartnamenin de kaşeli ve imzalı hâlinin teknikdestek@baka.gov.tr adresine e-posta gönderilerek Ajansımıza sunulması gerekmektedir. Teklifler, gerçek kişiler tarafından da verilebilir. 

Teklifler, öncelikle sunulması gereken belgelerin bulunup bulunmadığı ve şartnamede belirtilen nitelikleri taşıyıp taşımadıkları açısından değerlendirilir. Eksik belge sunduğu tespit edilen isteklilere, Teknik Destek Programının yürütüldüğü birim tarafından eksiklikleri tamamlamak üzere 3 (üç) iş günü süre verilebilir.

Ardından yeterli niteliği taşıdığı tespit edilen tekliflerden en düşük fiyat teklifi sunan 3 (üç) istekliye, nihai fiyat tekliflerini sunmak üzere Ajans tarafından ilgili e-posta adresine yapılacak bildirim ile uygun süre verilir. İkinci tekliflerin sunulması sonrasında en düşük fiyat teklifi sunan istekli ile Ajans arasında sözleşme imzalanır. İsteklinin sözleşme imzalamaktan imtina etmesi durumunda Ajans sırasıyla en uygun teklif sunan isteklilere sözleşme yapma bildiriminde bulunabilir.

Not: Teklif sunma nihai tarihi itibarıyla en az 3 (üç) teklifin Ajansa sunulmaması durumunda, Kalkınma Ajansları Mal, Hizmet ve Yapım İşleri Satın Alma ve İhale Usul ve Esasları’nın ilgili hükümleri uyarınca piyasada fiyat araştırması yapılması zorunlu olduğundan Ajans tarafından doğrudan teklif toplama işleri gerçekleştirilecektir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.