KAPAT
MENÜ KAPAT X
T.C. Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı
Çünür Mah. 102. Cadde Ekonomi Kampüsü
A2 Blok No:185-B 32200 ISPARTA
+90 (246) 224 3737
info@baka.gov.tr
batiakdenizkalkinmaajansi@hs01.kep.tr

2025 YILI TEKNİK DESTEK PROGRAMI 3. DÖNEM SATIN ALMA DUYURUSU

Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı 2025 Yılı Teknik Destek Programı 3. dönemine ait başarılı başvuruların satın alma işlemleri ekte sunulan içerikler doğrultusunda Kalkınma Ajansları Mal, Hizmet ve Yapım İşleri Satın Alma ve İhale Usul ve Esasları’nın 13 üncü maddesi uyarınca Doğrudan Temin Usulü ile gerçekleştirilecektir. Ancak Teknik Destek kapsamındaki faaliyetler için toplam maliyet 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22’nci maddesinin birinci fıkrasının d bendinde büyükşehir belediyesi sınırları dâhilinde bulunan idareler için her yıl belirlenen limiti aşamaz.

Aşağıda verilen başvuru listesinin yanında yer alan eğitim/danışmanlık içeriklerinde projelere ait gerekli bilgiler ve talep edilen unsurlar yer almaktadır. Teklif metinlerinin sunulan formatta Ajansa gönderilmesi için son tarih 14.11.2025 Cuma günü saat 23.59’dur. Bu tarihten sonra gönderilen teklifler değerlendirme dışı bırakılır. Bununla birlikte bu tarihe kadar Ajansa ulaşan tekliflerin sayı ve niteliği göz önüne alınarak Ajans Genel Sekreterliğince bu süre uzatılabilecektir.

Teklifler, teknikdestek@baka.gov.tr e-posta adresine her bir faaliyet için hazırlanmış olan teklif vermeye davet mektubundaki formatta KDV oranı ve tutarı ayrı ayrı gösterilmek suretiyle KDV dâhil olarak gönderilmelidir. 

Eğitim ve/veya danışmanlık hizmetini sağlayacak tekliflerde uzmanın teknik şartnamede talep edilen özelliklere sahip olduğunu gösteren özgeçmişi sunulmalı, sunulacak özgeçmişler 2 sayfayı geçmemelidir.

Eğitim ve/veya danışmanlık hizmetine ilişkin firmanın daha önce sahip olduğu deneyimleri tevsik edici belgeler de teklifin ekinde gönderilmelidir.

Teklif sunan isteklilerin ve sunulan destekleyici belgelerin talep edilen nitelikleri karşılama durumunun daha net ve somut bir şekilde değerlendirilebilmesi için aşağıdaki hususlara dikkat edilmesi gerekmektedir:

  • Tekliflerle birlikte özgeçmişlerde belirtilen hususların tevsik edici belgelerinin de sunulması
  • Eğitim ve/veya danışmanlık hizmeti sağlayacak isteklilerde/uzmanda aranan şartların sağlandığını gösteren hususların maddeler hâlinde (mümkünse tablo hâlinde) yoruma mahal bırakmayacak şekilde somutlaştırılması
  • Eğitim ve/veya danışmanlık hizmeti sağlayacak isteklilerde/uzmanda aranan şartların sunulan tevsik edici belgelerde görülür şekilde işaretlenmesi
  • Sunulan tevsik edici belgelerde, teklif verilecek teknik destek ile ilgili olmayan kısımlara yer verilmemesi veya ayrı bir bölümde yer verilmesi
  • Birden fazla uzmanın görev almasını gerektiren işler için hangi uzman ya da uzmanların teknik desteğin hangi kısımları için hizmet sağlayacağı net bir şekilde belirtilmelidir.

Teklif veren istekliler, eğitimlerde kullanılacak dokümanlarda, danışmanlık hizmetinde hazırlanacak rapor vb. materyallerde içerik ile ilgili her türlü sorumluluğun kendilerinde olduğunu peşinen kabul eder. Hizmet alımı sonucunda elde edilecek rapor vb. materyalin tüm hakları Batı Akdeniz Kalkınma Ajansına ait olacaktır.

Fiyat teklifi her bir teknik destek için ayrı ayrı verilecektir. Teklif mektubunda isteklinin açık unvanı, teklif tarihi, firma kaşesi ve yetkili imzası mutlaka yer alacaktır. Teklif mektubuyla birlikte ilanda yayımlanan ilgili satın almaya ilişkin şartnamenin de kaşeli ve imzalı hâlinin teknikdestek@baka.gov.tr adresine e-posta gönderilerek Ajansımıza sunulması gerekmektedir. Teklifler, gerçek kişiler tarafından da verilebilir. 

Teklifler, öncelikle sunulması gereken belgelerin bulunup bulunmadığı ve şartnamede belirtilen nitelikleri taşıyıp taşımadıkları açısından değerlendirilir. Eksik belge sunduğu tespit edilen isteklilere, Teknik Destek Programının yürütüldüğü birim tarafından eksiklikleri tamamlamak üzere 3 (üç) iş günü süre verilebilir.

Ardından yeterli niteliği taşıdığı tespit edilen tekliflerden en düşük fiyat teklifi sunan 3 (üç) istekliye, nihai fiyat tekliflerini sunmak üzere Ajans tarafından ilgili e-posta adresine yapılacak bildirim ile uygun süre verilir. İkinci tekliflerin sunulması sonrasında en düşük fiyat teklifi sunan istekli ile Ajans arasında sözleşme imzalanır. İsteklinin sözleşme imzalamaktan imtina etmesi durumunda Ajans sırasıyla en uygun teklif sunan isteklilere sözleşme yapma bildiriminde bulunabilir.

Not: Teklif sunma nihai tarihi itibarıyla en az 3 (üç) teklifin Ajansa sunulmaması durumunda, Kalkınma Ajansları Mal, Hizmet ve Yapım İşleri Satınalma ve İhale Usul ve Esasları’nın ilgili hükümleri uyarınca piyasada fiyat araştırması yapılması zorunlu olduğundan Ajans tarafından doğrudan teklif toplama işleri gerçekleştirilecektir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

İletişim:

Burdur Yatırım Destek Ofisi

Burç Mahallesi İstasyon Caddesi No: 27 Burdur

+90 248 234 0550

EKLER: